Content

ביונסה מכריזה על סרט דוקומנטרי חדש - Beyoncé: Life Is But A Dream

יום שני, 26 בנובמבר 2012
לפני כשעה (19:00), ביונסה הכריזה על סרט דוקומנטרי חדש, שבו היא תחשוף דברים חדשים שלא ידענו עלייה מעולם וכנראה גם אולי נזכה לראות את בלו אייבי, או לפחות לשמוע קצת פרטים עלייה. הסרט ישודר ב-16 בפברואר, 2013, בערוץ HBO האמריקאי. ההכרזה ופרטים נוספים בהמשך.



כך נכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי:
"זוכת 16 פרסי הגראמי, היזמית והשחקנית ביונסה, תחשוף בפנינו סרט דוקומנטרי חדש, חושפני ואינטימי בערוץ HBO האמריקאי ב-16 בפברואר, 2013. הידיעה הוכרזה היום על ידי מיכאל לומברדו, נשיא ערוץ HBO. הסרט מבויים על ידי ביונסה, אשר תחשוף דברים על חייה הפרטים. 'כולם מכירים את המוזיקה של ביונסה, אבל מעטים יודעים איך היא כבנאדם', אמר לומברדו. 'יחד עם הופעה מחשמלת, מראה נדיר שמאחוריו מסתתרת אישה תוססת, פגיעה ובלתי נשכחת.' 'לערוץ HBO יש היסטוריה עם דחיקת הגבולות עד הקצה עם קלאסיות ואותנטיות', אמרה ביונסה. 'כמה מתוכניות הטלוויזיה האהובות עלי הם בערוץ הזה, אז אני מאוד מתרגשת שהסרט שלי יהיה בערוץ כזה. הסרט הזה הוא כל-כך אישי עבורי, הוא צריך את הבית הנכון.' הסרט הזה הוא הפנים של הזמרת שזכתה ב-16 פרסי גראמי, אשת עסקים, כותבת שירים, שחקנית, יזמית, אישה ואמא, תחשוף בפנינו מתנות יוצאות מן הכלל אשר הפכו את עולמה יוצא הדופן, ללא מסכות והעמדת הפנים של כוכבת. זה כולל קטעים מצולמים נרחבים, חלקם צולמו על ידי ביונסה מהלפטופ שלה, שבסצנות אלו היא תשקף לנו את המציאות של הסלבריטאים, המחסה שהיא מוצאת על הבמה והאושר המטורף של החיים שלה כאמא. הסרט יציג את ילדותה ביוסטון, עם סרטונים ביתיים שיציגו את הקשר החם שלה עם משפחתה וכל האתגרים שביונסה חוותה כאשר היא החליטה לנהל את הקריירה שלה לבדה ולבנות את חברתה, Parkwood Entertainment. הסרט גם מציג את הדרישות הפיזיות והריגשיות שהיא עוברת בסטודיו, הופעות חיות, כאשת עסקים וחיי המשפחה שלה כולל החזרה לזרקורים אחרי לידתה של בלו אייבי, ביתה שנולדה בינואר 2012. ביונסה גם תפיק את הסרט."

עדכון (8.1.2013):
הסרט נקרא "Beyoncé: Life Is But A Dream" והוא ישודר כאמור ב-16 בפברואר בערוץ HBO. ידוע לנו כי בקנדה הוא ישודר לראשונה בשעה 9 בערב (בשעון ישראל - 6 בבוקר). אורכו של הסרט הוא כשעה וחצי (88 דקות).

התקציר:
ביונסה, כוכבת העל והאייקון, מביימת ומככבת בספיישל ה-HBO הראשון שלה, באורך של סרט אשר מציג 'חדירה' לתוך הפרטיות האינטימית שלה בשילוב עם קטעים מתוך ההופעות האחרונות שלה.

מתרגשים?

3 תגובות:

Unknown ב- 27 בנובמבר 2012 בשעה 15:42 אמר/ה...

יש ערוץ שיראו את זה גם בישראל?

Unknown ב- 27 בנובמבר 2012 בשעה 17:02 אמר/ה...

אני מניח שבעוד 3 חודשים נדע. תיהיו בטוחים שנעלה לכם צפייה ישירה לתוכנית לאחר שהיא תשודר. :)

אנונימי ב- 14 בפברואר 2013 בשעה 19:51 אמר/ה...

עםם תרגוםם בבקשההה

הוסף רשומת תגובה