ביונסה התחילה את השבוע עם ידיעה מרעישה, בעקבות העסקה עם חברת פפסי.
חברת המשקה פפסי, הודיעה אתמול על שותפות עם ביונסה בשווי 50 מיליון דולר, אשר תחל בשנה הבאה על מנת לקדם את האלבום החדש של ביונסה, שצפוי לצאת בחודשים הקרובים.
ראיון חדש מתוך מגזין בילבורד, עם סמנכ"ל השיווק הגלובלי של המשקה המדובר, חשף בפנינו פרטים נוספים על השותפות עם ביונסה ותיאר את הפרטים המסובכים של העסקה ביניהם. הוא הבטיח כי האלבום החמישי הוא "האלבום הכי מצליח שהיא עשתה אי פעם." הצהרה מאוד מבטיחה לאור העובדה שמושקע באלבום הזה כל כך הרבה כסף. הכנסו כדי לקרוא את כל הראיון.
בילבורד: רק הכרזתם על עסקה מחודשת ורחבה עם ביונסה אשר מורכבת ממספר פרוייקטים מקוריים בנוסף לפרסומת המסורתית. מתי השיחות עם ביונסה והצוות שלה החלו?
פרנק קופר: הן (השיחות) החלו בסוף הקיץ השנה, וזה באמת התחיל עם רעיון המבוסס על אמן שחשבנו שהגיע להשגים חזקים ברחבי העולם. אחד שיש לו בסיס מעריצים חזק במספר טריטוריות מסביב לעולם שהערכים שלהן עולות באותו קנה עם שלנו - הרעיון של להיות חיובי ולחיות את ההווה. חיפשנו אחר אמן שרוצה שותפות אמיתית. אחד שידע איך ליצור תוכן עבור המעריצים והצרכנים, וזה ישר הוביל אותנו לביונסה. התחלנו לעלות את הרעיון, והנה התוצאות.
פפסי אישרו כבר שהם יממנו את הופעת-מחצית במשחק הסופרבול, אז ההופעה של ביונסה במשחק היא בזכות העסקה הזאתי?
זה היה חלק מהשיחה, אבל לא הדגש בה. דיברנו על הופעת מחצית בסופרבול ואיך ביונסה ופפסי יכולים להתאחד. זה בהחלט היה חלק מזה, אבל רק חלק אחד מהתהליך.
אז איך השותפות הזאתי תוכיח את עצמה - על איזה סוגים של פרוייקטים אתם עובדים עם ביונסה?
אנחנו עדיין בשלב פיתוח-הרעיונות, אבל סוג הדברים שאנחנו מדברים עליהם הם יצירת תוכן חד-פעמי ומקורי. איפה שביונסה יכולה להיות בחזית המצלמה, אבל גם מאחורי הקלעים (זאת אומרת, שהיא תיהיה מעורבת בכל התהליך).
ביונסה גם עובדת על אלבומה החמישי שצפוי להיות מוכן כבר ברבעון הראשון של השנה. האם נפגשת עם הצוות בקולומביה (חברת התקליטים של ביונסה) לדון על דרכים שיעזרו לשווק את הפרוייקט?
היו לנו כמה פגישות עם קולומביה, כולל אחת גדולה עם כל האנשים שיכולים לעזור בנושא, במיוחד כדי לדון על איך כולנו יכולים לעבוד ביחד על מנת לוודא שאנחנו נצליח לתרום לכך שזה יהיה האלבום הכי מצליח שלה אי פעם בכל רחבי העולם. הם לגמרי חלק בלתי נפרד מהתהליך.
האם התחלתם לחשוב על רעיונות לפרסומת הטלוויזיונית עם ביונסה?
יש לנו כבר רעיון לפרסומת, שעדיין לא צולמה. אנחנו עדיין בשלבים הראשוניים.
ביונסה ידועה בתור אחת שמאוד מעורבת בתהליך היצירה של כל דבר שקשור אלייה, אפילו בכל הסרטונים והסרטים הדוקומנטריים שלה. איך אתם מרגישים לגבי ה'ויתור' של חלק מהשליטה שלכם על הפרוייקט?
אחת הסיבות שחשבנו שהיא תיהיה השותפה הנכונה, היא לא רק בגלל שהיא נבונה, אלא בגלל שהיא הוכיחה את עצמה בכל מקום, מהצילומים עד החומרים האורקוליים. מה שהחלטנו היה לעשות מאמצים משותפים - לא ליצור משהו שאחד ירצה והשני לא. אנחנו חפצים בהסכמה הדדית.
בנוסף, יש סיכוי גדול שנשמע את הסינגל החדש של ביונסה מוקדם יותר ממה שציפינו. פפסי הכריזו הלילה בטוויטר שלהם כי פרסומת חדשה, שתשודר בכל רחבי בשנת 2013, תכיל קטעים מתוך הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש.
מתרגשים?
חברת המשקה פפסי, הודיעה אתמול על שותפות עם ביונסה בשווי 50 מיליון דולר, אשר תחל בשנה הבאה על מנת לקדם את האלבום החדש של ביונסה, שצפוי לצאת בחודשים הקרובים.
ראיון חדש מתוך מגזין בילבורד, עם סמנכ"ל השיווק הגלובלי של המשקה המדובר, חשף בפנינו פרטים נוספים על השותפות עם ביונסה ותיאר את הפרטים המסובכים של העסקה ביניהם. הוא הבטיח כי האלבום החמישי הוא "האלבום הכי מצליח שהיא עשתה אי פעם." הצהרה מאוד מבטיחה לאור העובדה שמושקע באלבום הזה כל כך הרבה כסף. הכנסו כדי לקרוא את כל הראיון.
בילבורד: רק הכרזתם על עסקה מחודשת ורחבה עם ביונסה אשר מורכבת ממספר פרוייקטים מקוריים בנוסף לפרסומת המסורתית. מתי השיחות עם ביונסה והצוות שלה החלו?
פרנק קופר: הן (השיחות) החלו בסוף הקיץ השנה, וזה באמת התחיל עם רעיון המבוסס על אמן שחשבנו שהגיע להשגים חזקים ברחבי העולם. אחד שיש לו בסיס מעריצים חזק במספר טריטוריות מסביב לעולם שהערכים שלהן עולות באותו קנה עם שלנו - הרעיון של להיות חיובי ולחיות את ההווה. חיפשנו אחר אמן שרוצה שותפות אמיתית. אחד שידע איך ליצור תוכן עבור המעריצים והצרכנים, וזה ישר הוביל אותנו לביונסה. התחלנו לעלות את הרעיון, והנה התוצאות.
פפסי אישרו כבר שהם יממנו את הופעת-מחצית במשחק הסופרבול, אז ההופעה של ביונסה במשחק היא בזכות העסקה הזאתי?
זה היה חלק מהשיחה, אבל לא הדגש בה. דיברנו על הופעת מחצית בסופרבול ואיך ביונסה ופפסי יכולים להתאחד. זה בהחלט היה חלק מזה, אבל רק חלק אחד מהתהליך.
אז איך השותפות הזאתי תוכיח את עצמה - על איזה סוגים של פרוייקטים אתם עובדים עם ביונסה?
אנחנו עדיין בשלב פיתוח-הרעיונות, אבל סוג הדברים שאנחנו מדברים עליהם הם יצירת תוכן חד-פעמי ומקורי. איפה שביונסה יכולה להיות בחזית המצלמה, אבל גם מאחורי הקלעים (זאת אומרת, שהיא תיהיה מעורבת בכל התהליך).
ביונסה גם עובדת על אלבומה החמישי שצפוי להיות מוכן כבר ברבעון הראשון של השנה. האם נפגשת עם הצוות בקולומביה (חברת התקליטים של ביונסה) לדון על דרכים שיעזרו לשווק את הפרוייקט?
היו לנו כמה פגישות עם קולומביה, כולל אחת גדולה עם כל האנשים שיכולים לעזור בנושא, במיוחד כדי לדון על איך כולנו יכולים לעבוד ביחד על מנת לוודא שאנחנו נצליח לתרום לכך שזה יהיה האלבום הכי מצליח שלה אי פעם בכל רחבי העולם. הם לגמרי חלק בלתי נפרד מהתהליך.
האם התחלתם לחשוב על רעיונות לפרסומת הטלוויזיונית עם ביונסה?
יש לנו כבר רעיון לפרסומת, שעדיין לא צולמה. אנחנו עדיין בשלבים הראשוניים.
ביונסה ידועה בתור אחת שמאוד מעורבת בתהליך היצירה של כל דבר שקשור אלייה, אפילו בכל הסרטונים והסרטים הדוקומנטריים שלה. איך אתם מרגישים לגבי ה'ויתור' של חלק מהשליטה שלכם על הפרוייקט?
אחת הסיבות שחשבנו שהיא תיהיה השותפה הנכונה, היא לא רק בגלל שהיא נבונה, אלא בגלל שהיא הוכיחה את עצמה בכל מקום, מהצילומים עד החומרים האורקוליים. מה שהחלטנו היה לעשות מאמצים משותפים - לא ליצור משהו שאחד ירצה והשני לא. אנחנו חפצים בהסכמה הדדית.
בנוסף, יש סיכוי גדול שנשמע את הסינגל החדש של ביונסה מוקדם יותר ממה שציפינו. פפסי הכריזו הלילה בטוויטר שלהם כי פרסומת חדשה, שתשודר בכל רחבי בשנת 2013, תכיל קטעים מתוך הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש.
מתרגשים?
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה