נראה שביונסה רוצה לוודא שהעולם יודע שהיא חוזרת לעסקים בשנה הקרובה. מסע הקידום לאלבום ושמה של ביונסה נמשך; היא תופיע השנה בהופעת מחצית משחק הסופרבול, משחק הספורט הנצפה ביותר בעולם. היא חתמה על חוזה עם חברת Pepsi על סך 50 מיליון דולר, שנועדו לקידום האלבום. בעצם, העסקה הזאתי בפני עצמה בנוסף, ישודר בערוץ HBO, ב-16 בפברואר, 2013, סרט דוקומנטרי שיחשוף בפנינו את החיים שלה כאמא.
גם אתר Vouge הביע תמיכה בביונסה. אמנם הם לא דיווחו רשמית על הנאמר בכתבה, אבל הם שמו אותה בקטגורית '13 הדברים המצופים באופנה של שנת 2013' ורשמו "כמה תלבושות קצרצרות יכולה אישה אחת להחליף במחצית של הסופרבול? אנחנו נגלה ב-3 בפברואר."
אבל זה לא הכל; פרטים בהמשך.
אתר החדשות NY Daily News דיווח לנו כי ביונסה תככב בעמוד השער של מגזין Vouge.
אתר החדשות NY Daily News דיווח לנו כי ביונסה תככב בעמוד השער של מגזין Vouge.
"הבנתי שביונסה תופיע על השער של Vouge בחודש מרץ. לפי המקורות שלנו, הצילומים נערכו בשבוע שעבר, על ידי אנני ליבוביץ'. 2013 הולכת להיות השנה של בי. בנוסף להופעה במחצית משחק הסופרבול בתחילת פברואר, היא מתכננת לשחרר אלבום חדש, שעליו עובדים דה-דרים, קנייה וסט, ג'סטין טימברלייק, ני-יו וכמובן ג'יי-זי." כך נכתב באתר.
גם אתר Vouge הביע תמיכה בביונסה. אמנם הם לא דיווחו רשמית על הנאמר בכתבה, אבל הם שמו אותה בקטגורית '13 הדברים המצופים באופנה של שנת 2013' ורשמו "כמה תלבושות קצרצרות יכולה אישה אחת להחליף במחצית של הסופרבול? אנחנו נגלה ב-3 בפברואר."
אז בהמשך למסע הקידום המטורף שהיא מציבה בפני עצמה, היא מביאה דבר נוסף שיעזור לה לקדם את האלבום החדש, שלפי הערכתינו, ישוחרר בחודש מרץ.
ללא ספק ההתרגשות בעיצומה.
2 תגובות:
מוכרים את העיתון הזה בארץ ?
כן
הוסף רשומת תגובה