Content

חדש: ביונסה היא הפרזנטורית החדשה של H&M

יום חמישי, 21 במרץ 2013

אז אחרי שהיינו מצוים בחודש של שקט, ה"סערה" חזרה ואיתה גם עדכונים חדשים. לפני כ-4 ימים שוחרר הצצות לשירים חדשים ומיוחדים של ביונסה מהאלבום החדש, "Bow Down / I Been On" ועכשיו חדשות טובות נוספות - ביונסה היא הפרזנטורית החדשה של H&M. כן! השמועות לפני כמה חודשים היו נכונות. הכנסו בפנים לפרטים נוספים שיעניינו אתכם במיוחד, הכוללים גם שם חדש של שיר מתוך האלבום.
-
האתר Women's Wear Daily דיווח היום שביונסה הצטלמה לפרסומת טלוויזיונית, תיהיה במגזנים ובשלטי חוצות ברחבי העולם עבור הקולקציה החדשה של H&M שהיא מקדמת, שמצויין כי היא גם לקחה חלק בעיצוב שלה ותדגמן אותה.

הפרסומת של הקמפיין בויימה על ידי הבמאי של הקליפ ,"Telephone" של ליידי גאגא וביונסה, ג'ונאס אקרלנד והפרסומת גם תכלול שיר מתוך האלבום החדש שצפוי לצאת הקיץ, "Standing on the Sun". נשמע ממש כמו המנון קיץ אופטימי וכיפי.

הקמפיין יושק ביום של ההופעה הראשונה של סיבוב ההופעות העולמי, The Mrs. Carter Show. הוא יקרא "Mrs. Carter in H&M".

ביונסה מספרת: "תמיד אהבתי את הפוקוס של H&M על אופנה כיפית ושווה לכל כיס. אני מאוד אוהבת את הקונספט שיצרנו ביחד אשר חוקר את הרגשות השונים של נשים כדרך ארבעת היסודות – אש, מים, אדמה ורוח".

אן-סופי ג'והנסון, המעצבת של הרשת, מסרה כי הקולקציה עוצבה בהשראת הסגנון האופנתי של ביונסה. העיתון מציין כי באחת התמונות נראת ביונסה לובשת ביקיני שנצבע בשיטת Tie Dye. רבע מההכנסות שיגיעו ממכירות הביקיני הזה ייתרמו לארגון הצדקה הבינלאומי WaterAid.

ביונסה סיפרה כי היא נהנתה בצילומים מהנוף היפה של איי הבאהמה וכי היא נהנתה והרגישה כאילו זה צילום של קליפ ולא פרסומת.

צמד הצלמים הנודע אינז ון־למסוורדה ווינוד מטאדין צילמו את ביונסה עבור הקמפיין המדובר.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה